vrijdag 18 december 2009

Je hebt het gemist? Geeft niks, ik ook...


Schijnbaar vandaag rond 22:00 (Amerikaanse tijd ) was er paniek in Twitterverse. Om deze tijd werd heel Amerika afgesloten van twitter. Deze grap stond op naam van de Iranian Cyber Army.

Deze heren lieten de volgende pakkende tekst achter:

Iranian Cyber Army THIS SITE HAS BEEN HACKED BY IRANIAN CYBER ARMY
iRANiAN.CYBER.ARMY@GMAIL.COM
U.S.A. Think They Controlling And Managing Internet By Their Access, But THey Don’t, We Control And Manage Internet By Our Power, So Do Not Try To Stimulation Iranian Peoples To….
NOW WHICH COUNTRY IN EMBARGO LIST? IRAN? USA?
WE PUSH THEM IN EMBARGO LIST ;)
Take Care.


Nu blijkt het helemaal niet zo moeilijk om bij Twitter binnen te komen gezien Twitter het geen probleem vind hun server configuratie op het wereld-wijde-web te gooien en het wachtwoord van hun server gewoon het standaard wachtwoord van "Password"  te laten houden.

Inmiddels is alles weer rustig op Twitter en mijn reactie op dit geheel is dan ook niet anders dan van Alex Payne (Twitters platform lead engineer)


Mocht je ook voor de gein een website willen overnemen, of gewoon reclame maken voor je eigen website op een beter bezocht domein dan kan je bij www.wired.com zien wat je moet doen. (soort van)

Bron: techcrunch.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten