zaterdag 19 december 2009

Fake!

Een mooi en interessant filmpje over de nepperij van Hollywood

vrijdag 18 december 2009

Je hebt het gemist? Geeft niks, ik ook...


Schijnbaar vandaag rond 22:00 (Amerikaanse tijd ) was er paniek in Twitterverse. Om deze tijd werd heel Amerika afgesloten van twitter. Deze grap stond op naam van de Iranian Cyber Army.

Deze heren lieten de volgende pakkende tekst achter:

Iranian Cyber Army THIS SITE HAS BEEN HACKED BY IRANIAN CYBER ARMY
iRANiAN.CYBER.ARMY@GMAIL.COM
U.S.A. Think They Controlling And Managing Internet By Their Access, But THey Don’t, We Control And Manage Internet By Our Power, So Do Not Try To Stimulation Iranian Peoples To….
NOW WHICH COUNTRY IN EMBARGO LIST? IRAN? USA?
WE PUSH THEM IN EMBARGO LIST ;)
Take Care.


Nu blijkt het helemaal niet zo moeilijk om bij Twitter binnen te komen gezien Twitter het geen probleem vind hun server configuratie op het wereld-wijde-web te gooien en het wachtwoord van hun server gewoon het standaard wachtwoord van "Password"  te laten houden.

Inmiddels is alles weer rustig op Twitter en mijn reactie op dit geheel is dan ook niet anders dan van Alex Payne (Twitters platform lead engineer)


Mocht je ook voor de gein een website willen overnemen, of gewoon reclame maken voor je eigen website op een beter bezocht domein dan kan je bij www.wired.com zien wat je moet doen. (soort van)

Bron: techcrunch.com

Modern Warfare 2: FUBAR












Call Of Duty! Een spel wat door mijzelf en vrienden de afgelopen twee jaar dood gespeeld werd. Onlangs is de nieuwe versie van deze game uitgekomen "Modern Warfare 2".

Nou blijkt er met Modern Warfare 2 nog het een en andere mis te gaan. Hieronder presenteer ik jullie de TOP 3 van irritante momenten in deze game (Niet dat er maar 3 zijn)

1. Magic bullets AKA ik-speel-in-Wanted
Mr. Sark verteld in dit filmpje precies wat het probleem is!


2. Niemand achter je, weet je het zeker!?
Filmpje lijkt me duidelijk...


3. Stuiterballen!
Voor iedereen die dit spel speeld heel erg herkenbaar.

Sportief!

Het is al weer een poosje tijd om sportief te doen. Het extra gewicht van de laatste jaren begint behoorlijk in de weg te zitten. Daarom door het nog-niet-so-intensieve fitness door is het leuk om in een glazen doos een bal rond te meppen.

Hieronder presenteer ik je een fantastische demonstratie squashen, gepresenteerd door twee onsportieve dwazen =)

donderdag 17 december 2009

Sneeuw!


















Vandaag de eerste keer sneeuw voor Mees!